Zpět na seznam

Rozvoj e-Governmentu v Libereckém kraji

loga projektu

Cílem projektu je pomocí informačních a komunikačních technologií zjednodušit a zrychlit výkon veřejné správy na území Libereckého kraje. Díky projektu vznikne moderní elektronický úřad, který občanům, podnikatelům, obcím a dalším nabídne kvalitnější stávající ale také nové služby.

Projekt se skládá ze šesti dílčích částí, a to 1. elektronická spisová služba, 2. digitální mapa veřejné správy, 3. digitalizace a ukládání dat, 4. vnitřní integrace úřadu a integrace s ISVS, 5. datové sklady, manažerské informační systémy a nástroje Business Inteligence a 6. zřízení technologického centra na úrovni kraje. V rámci analýzy požadavků na zajištění těchto služeb bylo zjištěno, že Liberecký kraj nemá dostatečnou infrastrukturu, která by zajistila především přenos a ukládání dat, a v současné době nemá ani spisovou službu, která by byla plně kompatibilní s informačním systémem datových schránek.

V rámci projektu bude například ve spolupráci s Krajskou vědeckou knihovnou provedena digitalizace významných dokumentů či knih, které tímto budou zpřístupněny široké veřejnosti, dále bude vytvořena digitální mapa veřejné správy Libereckého kraje, která sjednotí data z ortofotomapy, katastrální mapy a technické mapy do jedné aplikace, což usnadní správu a dostupnost prostorových informací o území, bude také vytvořena jednotná platforma pro důvěryhodné ukládání dokumentů a další.


Projekt je spolufinancován Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Integrovaného operačního programu.

Operační program Integrovaný operační program
Registrační číslo
CZ.1.06/.1.00/08.07229
Celkové výdaje projektu 158.795.680 Kč
Výše dotace 134.976.328 Kč
Výdaje Libereckého kraje 23.819.352 Kč
Doba realizace projektu duben 2010 - listopad 2015
Další informace

projekty@kraj-lbc.cz


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace