Zpět na seznam

Marketingový projekt Libereckého kraje v oblasti cestovního ruchu

loga projektu

Cílem tohoto projektu bylo zvýšení zájmu o turistické nabídky regionu a tím zvýšení podílu cestovního ruchu na hospodářské prosperitě Libereckého kraje a přilehlých turistických oblastí (Jizerské hory, Krkonoše, Český ráj, Českolipsko). V rámci projektu byla vytvořena marketingová strategie cestovního ruchu v Libereckém kraji, která podrobně analyzuje stávající situaci a obsahuje návrh vhodného směru propagace,komunikace a prezentace Libereckého kraje a jednotlivých turistických regionů. Podstatou této marketingové strategie bylo vytvořit jednotnou a ucelenou platformu propagačních aktivit cestovního ruchu. Dále byla vyrobena a distribuována propagační DVD, která obsahovala turistické nabídky z celého Libereckého kraje. A v neposlední řadě byl Liberecký kraj v rámci projektu prezentován na tuzemských a zahraničních veletrzích cestovního ruchu či na prezentačních akcích. 

Dopady projektu pokryjí nejen území Libereckého kraje, ale částečně i Královéhradecký a Středočeský kraj. Výstupem projektu je zvýšení návštěvnosti turistických regionů Libereckého kraje, prodloužení délky pobytu turistů, podnícení zájmu o opakovanou návštěvu a naplnění strategických a rozvojových dokumentů Libereckého kraje.

Portál cestovního ruchu Libereckého kraje naleznete zde.


Projekt byl spolufinancován Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Regionálního operačního programu NUTS II Severovýchod.

Operační program Regionální operační program NUTS II Severovýchod
Registrační číslo
CZ.1.13/3.2.00/14.00849
Celkové výdaje projektu 5.047.882 Kč
Výše dotace 4.290.699 Kč
Výdaje Libereckého kraje 757.183 Kč
Doba realizace projektu říjen 2009 – prosinec 2013
Další informace

projekty@kraj-lbc.cz


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace